8.3.2010

Jarru- ja bensalinjat...

Joka viikonloppuna on jotakin Charger rintamallakin tapahtunut. Viime viikonloppuna katselin mistä jarru- ja bensalinjat vetäisi. Kelvolliset reitit kun oli löytynyt hitsasi Kalle putkikiinnikkeiden pohjat paikoilleen. Tämän jälkeen vielä metsästettiin toista kymmentä reikää mitkä Kalle sulatteli TIG:llä umpeen. Aikaisempana viikonloppuna valmisteltiin paikkoja maalaukseen liittyen. Tässä pari kuva, jotka kyllä näyttää erehdyttävästi samoilta mitä olen jo tänne laittanut. Niitä ne ei kuitenkaan ole, muutamia reikiä paikattu ja tietysti nuo putkikiinnikkeet.


6.3.2010 - Kuskinpuoli...


6.3.2010 - Vänkärinpuoli...


Lisäksi takahiekkapeltiä vähän customoitiin. Elikkä poistettiin aukot joista takapuskurin kumityynyjen kiinnikkeet kulkevat, kun niitä ei ole tarkoitus enään paikalleen laittaa. Ne poistin jo ensinmäisenä kesänä. Sinäänsä pellin vääntäminen ja takominen ei ihan uutta hommaa itselleekkään ole ja paikkojen tekeminen on onnistunut varsin mallikkaasti. Kokemus on SCA harrastuksesta johon liittyen on tullut taottua ja väännettyä erinäisiä kypäriä ja haarniskoita. =)

Tänään tulla tupsahti postilaatikkoon myös pakettikin Scott:lta. Sisältä löytyi Mike:lta ostettu manuaali jarrujen vahvistusrauta ja lisäksi käsijarruun tarkoitettu kytkin merkkilamppua varten. Scott oli jälleen kerran pistänyt myös mukaan lukemista, tällä kertaa Mancini Racing mainoslehden. Aikaisemmin näitä lehtiä ja ooppuksia on tullut. Ja aina ne on yhtä mukava lukea läpi. Kiitokset Scott:lle ja Mike:lle paketista ja osista! =)


8.3.2010 - Paketin sisältö...


Seuraavaksi voisi melkeen käydä läpi mitä maaleja Charger tulee pintoihin saamaan. Kaikki muut on jo tallilla valmiina, paitsi pintapelteihin tuleva happomaali, kitti ja hiomavärit. Kaikki muut on jo tullut perille, mutta näistä enemmän ensikerralla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti