9.7.2010

Jarrulinjat ja maalia alumiini osiin...

No nyt muistin ottaa kameran mukaan ja muistin jopa ottaa kuvia. Elikkä niistä jarrulinjoista nappasin muutamia kuvia. Kuvissa myös näkyy uutuuttaan kiiltävä Wilwoodin pääjarrusylinteri ja paineensäädin. Nämä jarru linjathan on ollut jo valmiit jonkin aikaa. Tai no täysin valmiit ne ei ole vieläkään. Vielä pitää kuumailmapuhaltimella puhallella kutistesukat kiinnikkeiden kohdille. Joka tapauksessa erittäin hyvät niistä tuli! Pistettään tähän väliin muutamat kuvat putkista ja sitten juttua maalaamisesta.


4.7.2010 - Wilwood pääjarrusylinteri ja paineensäädin...


4.7.2010 - Etujarrulle...


4.7.2010 - Putkea eteen ja taakse...


4.7.2010 - Palkinläpi taakse...


Kesälomaa ollut tässä hetkonen, Maanantaina takas töihin. Sen verran lomalla kerennyt värkätä, että Sampan kanssa puhdistettiin, teipattiin ja maalattiin (tai no minä en maalannut, mutta parhaani mukaan yritän kuitenkin aina kaikessa auttaa). Ensinmäisenä iltana pestiin osat huolellisesti Marine Clean pesuaineella. Kyllä ne osat puhdistui. Tämän jälkeen vielä hiomavillalla sutastiin kaikki pinnat ja puhdistettiin rasvanpoistoaineella. Tämän jälkeen osat oli valmiita maalaukseen.

Aluksi pistettiin yksi kerros POR15 SELF ETCHING PRIMER:ia ja kun tämä oli kuivunut, pistettiin ohuina kerroksina Eastwood Aluma Blast:ia. Tästä Aluma Blastista oli kyllä päälliköt sitä mieltä, että olisi melkolailla samaa ainetta kuin Hornan Kiuasmaali... jota kyllä olisi vähän tinnerillä ohennettu. =) Hyvä näköiset pinnoista joka tapauksessa mielestäni tuli. Aikahan sen sitten kertoo kuinka tiukassa maali on. Tässäkin taitaa kuvat kertoa enemmän joten niitä seuraavaksi.


6.7.2010 - Käytetyt maalit...


6.7.2010 - Siivestä tuli alumiininen HP-osa...


6.7.2010 - Auringonvalossa etuvilkku/parkki...


6.7.2010 - Kaikki maalatut osat kuva 1...


6.7.2010 - Kaikki maalatut osat kuva 2...



Sain vielä napattua kuvan matolaatikosta tankkiin sulatettuna. =)


4.7.2010 - Matolaatikko tankissa kiinni...

2 kommenttia:

  1. Mikä tuon matolootan tarkoitus on?Jonkin tyypin loiskeiden esto?

    VastaaPoista
  2. Morjens,

    Kiitokset kysymästä. Matolootan tarkoituksena on varmistaa, että moppe saa bensaa aina. Eli myös tyhjähköllä tankilla. Alkuperäinen linja on tankin etuosassa ja huhut kertoo, että mikäli saa riittävän suuren kiihtyvyyden bensa voisi loiskahtaa takaosaan jolloin bensan saantiin voi tulla ongelmia.

    Tai ainakin näin isot pojat väitti... =)

    VastaaPoista