Moottori oli edelleen kiinni apurungossa ja vaihdelaatikkokin oli vielä kiinni moottorissa. Joten homma aloitettiin vaihdelaatikon irroittamisella. Seuraavaksi irroiteltiin moottorin kannakkeiden pultit. Jossain välissä silmään pisti ohjaustehostin ja sen letkut. Letkut tietty piti myös irroittaa.
Sitten vain epämääräisellä tavalla alettiin nostamaan moottoria ilmaan sopivalle korkeudelle. Tässä välissä ehdin heittää lipat myös pihamaalla, joka lähinnä muistutti luistinrataa jossa oli 5 cm vettä päällä. Ei mitään vakavaa onneksi käynyt, kännykkä on nyt kuivumassa, kuten myös vaatteet.
Moottori lopulta nousi haluttuun korkeuteen, tässä vaiheessa kaveri kysäisi missä on kiinnitys pultit. Niin mitkä pultit? Noh, kellokin oli jo sen verran, että homma oli hyvä lopettaa. Joten huomenna pulttikaupan kautta, niin saadaan moottori pukkiin kiinni. Kiitokset toverille jälleen! =)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti